nutizie

Chì pensate se dissi chì pudete ottimisà l'usu di u stretch wrap finu à u 400%?

Probabilmente penserete chì aghju esageratu o inventendu.

Ma a verità di a materia hè chì ci sò parechje manere di riduce u costu di stretch wrap, facendu un bonu modu per l'imprese chì cercanu di riduce i so costi.

Hè per quessa, oghje, andemu à riviseghjà trè manere per a vostra attività per riduce in modu efficace quantu spende in wrap stretch.

Sì avete mai travagliatu o operatu un magazzinu, allora sapete chìwrap stretchpò esse unu di i più grandi spese materiali.Allora, cumu pudete minimizzà i rifiuti di produttu è riduce i costi?

I nostri esperti anu riunitu i seguenti metudi:

  1. Acquistu di Stretch Wrap in massa
  2. Downgauging
  3. Investisce in un dispenser di involucri stretch o di un involucro stretch

Acquistu di Stretch Wrap in massa

Ùn hè micca un sicretu, cumprà in massa hè più prezzu.L'acquistu di wrap stretch in massa ùn hè micca eccezzioni.

L'acquistu di stretch wrap in massa significa chì avete acquistatu un skid di stretch wrap è a so massa imballata nantu à u skid, cusì ùn ci hè micca bisognu di scatuli.Questu pò esse un risparmiu tremendu!

Truverete chì assai distributori offrenu diversi sconti basati nantu à a quantità acquistata.In fattu, ùn hè micca raru chì u prezzu per rollu sia tagliatu da quant'è 40% in ordini più grande.

Ma ùn hè micca tuttu.Quandu u voluminu di compra aumenta, u prezzu per casu è u costu di spedizione diminuite.Avà, accattendu wrap stretch in massa, ùn site micca solu risparmià nantu à u prezzu di u pruduttu, ma ancu in i costi di spedizione!

Puderete avè digià cunnisciutu chì l'acquistu grossu pò calà u vostru materiale è i costi di spedizione, ma questu metudu prossimu pò esse novu per voi.

Downgauging

Un altru modu fantasticu per riduce i costi di l'imballaggio stretch hè di calà.

Downgauging hè quandu utilizate un calibre più sottile, o più bassu, stretch wrap per rializà a stessa tensione di carica. cum'è un calibre più grossu, o più altu, stretch wrap.

U downgauging hè più prezzu perchè più bassa hè u calibre di stretch wrap, u menu materiale ci hè.Ne segue chì l'involucro stretchu di calibre altu hè fattu di più materiale, cusì custa più di cumprà.

Una manera di sminuisce hè di cumprà "filmi di ingegneria".

Quessi sò filmi più sottili chì sò ingegneriati cù additivi speciali d'altu stretchimentu, dendu à a film una forza rinfurzata assai oltre a so forza di spessore.

Un altru modu efficace di downgauging hè di cambià da "veru filmu misuratu" à "film equivalente".

True Gauged Film hè un film stretch di qualità premium carattarizatu da a so alta rata di stretch.Per d 'altra banda, u film equivalenti hè più sottile di u veru filmu gauged, è hà un ritmu di stretchimentu più bassu.A film equivalente hà un ritmu di stiratura sfarente di u filmu veru calibratu perchè hè fattu da una mistura di resina diversa.

U film equivalente hà una ritenzione di carica cumparabile perchè, malgradu esse più sottile, hè più rigidu cà u veru film calibratu.Ci hè un tradeoff, però;perchè hè più sottile è più rigida, a resistenza di puntura è lacrime hè ridutta.

In questu in mente, sè vo imballate scatuli è altri oggetti senza taglienti, allora a resistenza di puntura è lacrime ridutta ùn pò ancu esse un prublema.Hè per quessa, malgradu stu tradeoff, downgauging à film equivalente hè efficace.

Ma s'ellu ùn site micca interessatu à calà, avemu un altru modu per riduce i costi di l'imballaggio stretch per a vostra attività.

Investisce in un dispenser di involucri stretch o di un involucro stretch

L'investimentu in arnesi o in una macchina per aiutà à l'applicazione di stretch wrap hè una bella manera di riduce i costi.Questu hè chì i dispensatori di wrap stretch è i wrappers stretch minimizanu i rifiuti ottimizendu l'usu.

Per operazioni più chjuche, a vostra megliu scumessa hè di furnisce l'equipaggiu cù una varietà di dispensatori di wrap stretch.

DISPENSER STRETCH WRAP

I dispensatori di wrap stretch venenu in una varietà di dimensioni è mudelli, ma in generale u puntu di utilizà unu hè di riduce a fatigue di a manu è aumentà u cuntrollu di tensione.

Ci sò dispenser speciali di wrap stretch, cum'è u dispenser salvamanu è u mini dispenser stretch wrap, chì sò ligeri è portatili.Questi arnesi sò convenienti per i travagliadori chì si moveranu spessu in u magazzinu è ùn volenu micca perde a traccia di u so strumentu, postu chì si mette in a so sacchetta posteriore.

I dispensatori di wrap stretch più grande anu una presa ergonomica cuncepita è una verga per u stretch wrap per continuà.Questi arnesi furniscenu u più cunfortu è u più altu gradu di cuntrollu di tensione, chì permettenu à i travagliadori di ottene più allungamentu da un rotulu di film di quellu chì puderia esse pussibule solu a manu.

Hè cusì chì i dispensatori di wrap stretch ottimizzanu l'usu, permettendu à u travagliadore di ottene un stretch massimu più altu.Fendu cusì, hè necessariu menu stretch wrap per assicurà una carica.

Per operazioni più grande, però, i dispensatori di wrap stretch pò micca esse abbastanza.In questu scenariu, ùn ci hè micca megliu modu per riduce i costi di materiale chì l'utilizazione di un wrapper stretch.

FACCIATURE STRETCH

Se a vostra operazione richiede più di una decina di carichi per esse palletizzati per ora, allora vi vulete investisce in un wrapper stretch.

L'imballaggi stretchi implicanu un altu costu iniziale, rendendu inaccessibile à operazioni più chjuche.Ma, sta macchina più chè paga per sè stessu in a produtividade aumentata è l'efficienza di imballaggio stretch.

Sia chì andate cù un wrapper semi-automaticu o automaticu, furnisceranu risultati di carica veloce, sicuri è coerenti ogni volta, mentre liberanu l'operatori aspiranti per fucalizza nantu à altre attività.

Ma ciò chì rende i wrappers stretch veramente brillanu hè a so eccellente capacità di riduce i rifiuti di materiale ottenendu u più allungatu pussibule da un rotulu di wrap stretch.

A manu, un travagliadore puderia esse capace di ottene 60% -80% stretch, mentre chì una macchina pò facilmente ottene 200% -400% stretch.Fendu cusì, u stretch wrapper hè capaci di maximizà u costu-efficacità.


Tempu di Postu: Nov-09-2023