nutizie

I nastri di imballaggio sò essenzialmente un pruduttu adesivo cumpostu di dui parti principali

  1. U materiale di supportu "trasportatore"
  2. L'adesivu

Diversi trasportatori è adesivi sò cumminati per adattà megliu à e diverse applicazioni.

I tipi più cumuni di trasportatori sò;

  • PVC/vinile
  • Polipropilene
  • Paper kraft

U polipropilene è ancu i nastri di carta Kraft sò diventati rapidamente l'scelta più populari per via di u so impattu ambientale più bassu è u polipropilene hè ancu una opzione più efficace in u costu è funziona bè in a maiò parte di l'applicazioni.

I sfarenti tippi di adesivi sò;

  • Solvente
  • Fusione calda
  • Acrilico à base d'acqua

U solvente era tradizionalmente l'adesivu più cumuni è populari di scelta, ma a fusione calda è l'acrilica à base d'acqua sò oghji più largamente usate è sò diventate a scelta preferita cum'è una opzione più efficae cun un impattu ambientale più bassu.L'scelta di l'adesivu in a cinta hè vitale per assicurà un rendimentu durabile è efficace di l'applicazione.

I tipi più cumuni di cinta utilizati oghje

Polipropilene acrilico low cost, soluzione efficace per applicazioni generali cum'è a sigillatura di cartone.Resistente à a lacrime è alta presa iniziale, richiede pressione in l'applicazione per i migliori risultati.Disponibile cum'è una opzione à pocu rumore.Opzione più ecologica - senza solventi.

U polipropilene hot melt hè una soluzione à pocu costu adattata per a maiò parte di l'applicazioni generali, una presa iniziale alta è adatta per l'usu di volumi à alta velocità.Funziona bè in temperature estreme, facendu a megliu scelta per u almacenamentu in u friddu o e cundizioni di congelazione profonda.Esige una quantità di pressione in l'applicazione per i migliori risultati - megliu appiicata cù dispenser o applicatore di cinta.

U polipropilene solvente hè una opzione più caru per l'applicazioni generale, esige una pressione minima nantu à l'applicazione è un bon adesivo à longu andà.Disponibile cum'è opzione à pocu rumore.

I cinturi di imballaggio in vinile PVC / Vinyl utilizanu un adesivu solvente.Hè generalmente una soluzione più caru di qualità più altu adattatu per a maiò parte di l'applicazioni è u almacenamentu à longu andà.Hè faciule d'applicà, pocu rumore è richiede pressione minima nantu à l'applicazione.

I nastri di carta Kraft utilizanu un adesivu acrilicu à l'acqua è sò una soluzione caru ma di bona qualità per l'applicazioni generali cum'è a sigillatura di cartone.Aumentà a popularità hè una bona scelta per e cumpagnie o prudutti più attenti à l'ambiente.

https://www.rhbopptape.com/news/stop-biting-the-tape-teach-you-how-to-tear-the-tape-with-your-bare-hands/


Tempu di Postu: Nov-06-2023