nutizie

U primu usu registratu di una cinta adhesiva data di più di 150 anni fà, in u 1845. Quandu un chirurgu chjamatu Dr. Horace Day hà utilizatu un adesivu di gomma appiicatu à strisce di tela, una invenzione ch'ellu chjamò "Cinta Chirurgica" hà da creà l'assai. primu cuncettu di cinta adhesiva.

 

Avanzate rapidamente à l'oghje è avà ci sò centinaie di variazioni di cinta adhesiva, ognunu pensatu per l'usu in certe cundizioni.Cù u gustu di carta, a doppia faccia, l'acqua attivata, u calore appiicatu, è tante altre nastri, l'scelti ponu esse sbulicati.

Ma per ogni operazione di imballaggio, sta scelta deve esse cunsiderata bè.Da u prucessu di consegna, finu à u materiale à a quale a vostra cinta aderiscerà, è ancu e cundizioni di almacenamento, una cinta deve esse scelta nantu à una quantità di fatturi decisivi.

Per mette e cose senza chjappà, sceglite a cinta sbagliata è u vostru pacchettu hè improbabile di ghjunghje in un pezzu.Ma sceglite a cinta ghjusta è vi vede un grande aumentu di u successu di a vostra operazione di imballaggio.

In questu articulu, copremu tuttu ciò chì avete bisognu di sapècinta adesivaopzioni in modu chì pudete piglià a decisione bona per a vostra attività.

Le vostre opzioni di nastri adesivi: Carriers & Adesivi

Prima di tuttu, hè impurtante per acquistà una bona cunniscenza di ciò chì compone un pruduttu di cinta adhesiva.Questu vi aiuterà à riduce e vostre opzioni dispunibili per dà a megliu suluzione basatu nantu à a situazione di a vostra attività.

I nastri di imballaggio sò custituiti da duie parti principali:

  • U materiale di supportu, comunmente cunnisciutu cum'è u "trasportatore"
  • A parte "sticky", cunnisciuta cum'è l'adesiva

Allora, perchè hè questu impurtante?Perchè diversi trasportatori ponu esse cumminati cù diversi adesivi per adattà megliu à e diverse applicazioni.

Fighjemu un ochju à e diverse opzioni di trasportatore è adesivu in più dettagliu, cù esempi di situazione per quale sò più adattati.

Carriers

I trè tippi più cumuni di trasportatori per a cinta di imballaggio sò:

  • Polipropilene - Un materiale forte è durable, perfettu per tutti i travaglii generale di sigillatura.A causa di a so forza, u polipropilene ùn pò micca esse strappatu a manu, cusì hè appiicatu cù un dispenser di cinta.Questu hè generalmente a cinta di imballaggio più economica è una grande alternativa di bilanciu à Vinyl.
  • Vinile - Essendu più forte è più grossu, u Vinile pò sustene più tensione chì u Polipropilene.Hè ancu più resistente à l'estremi di a temperatura, facendu adattatu per l'ambienti di almacenamentu in u friddu è u congelatore.
  • Paper - I nastri di imballaggio basati in carta eliminanu l'aspettu plasticu di a cinta, facendu una soluzione più sustenibile per quelli chì cercanu di diminuite u plasticu.Inoltre, u cliente in a maiò parte di i casi ùn hà micca bisognu di caccià da l'imballu di cartone per riciclà.

Adesivi

I trè tippi di adesivi più cumuni per a cinta di imballaggio sò:

Hotmelt

Generalmente usatu in cumminazione cù trasportatori di polipropilene per a forza, a durabilità è a resistenza di lacrime.Hotmelt hè spessu a cinta di sigillatura di cartone di scelta per via di u so prezzu bassu, e proprietà di aderenza rapida iniziale è a legame affidabile à i materiali ondulati.Beneficii di l'usu di hotmelt cum'è adesivu include:

  • Rendimentu solidu in temperatures trà 7-48 ° C
  • Alte proprietà di aderenza rapida iniziale à i prudutti ondulati
  • A forza di trazione elevata significa chì pò sustene e forze più elevate prima di strappà

Acrilico a base d'acqua

Cù i recenti avanzamenti in a tecnulugia di i materiali, a cinta acrilica per sigillatura di cartone hè stata sempre più populari.L'acrilico à base d'acqua offre una cinta d'imballaggio per u scopu generale è pò esse usata nantu à una larga gamma di superfici.Carton, metallu, vetru, legnu, è parechji plastichi ponu esse aderite in modu efficace.

A so resistenza à a temperatura superiore, a chiarezza è a resistenza à l'ingiallimentu facenu l'acrilico a cinta di scelta quandu l'apparenza hè una cunsiderazione chjave - cum'è in l'industria di i prudutti di u cunsumu è di l'imballaggi alimentari.

  • Stabilità termica da 0-60 ° C
  • Resistente à l'invecchiamentu, l'intemperie, a luce di u sole è a decolorazione
  • Pò esse almacenatu è utilizatu per longu periodi cù un putere di mantene eccezziunale

Solvente

Stu tipu di adesivu si forma rapidamente un ligame forte è durabile è hè megliu per u sigillu di cartone nantu à superfici inconsistenti.Funziona ancu bè in temperature estreme, alta umidità è umidità.Tuttavia, sarà gialli cù l'età.

  • Proprietà di aderenza aggressiva per imballaggi affidabili è à longu andà
  • Soprattuttu adattatu per l'applicazioni in cartone ondulatu riciclatu è l'imballaggi à freddo
  • Ideale per una larga varietà di applicazioni è cundizioni di superficia
 https://www.rhbopptape.com/news/what-is-transparent-tape-used-for-3/

Tempu di Postu: Nov-05-2023