nutizie

Unastro adesivo boppDi sicuru, hè megliu appiicatu à pulisce u polietilene in cundizioni calde, ma ùn vi preoccupate micca se nunda di questu hè pussibule cum'è ancu s'ellu si mette sta cinta in e cundizioni micca ideali, ancu creà una riparazione durabile (ancu forse forse micca quant'è s'ellu l'avete applicatu in cundizioni pulite è calde!)

Pudemu persunalizà ogni culore, ogni dimensione è spessore di cinta per voi.Ma sè ùn avete micca idea di e dimensioni è u grossu, a dimensione normale in a forma seguente pò aiutà.Per piacè assicuratevi chì pudete offre à noi i dati detallati di u saccu prima di mandà una dumanda.Cusì chì pudemu offre a citazione à a prima volta.

vantaghji:

1.Nastro BOPP, aderenza superba è aderenza à a superficia.Forte grip chì hè assicuratu per via di un eccellente supportu adesivo. Equipamentu di trasfurmazioni di qualità chì guarantisci una qualità consistente.

2.Prestazioni di punta ancu in cundizioni estreme di pressione è temperatura.Sticks nantu à tutti i tipi di superfici (carta, plastica, legnu, vetru, fibra, metallu, etc.)

3.qualità cunsistenti;

4.consegna puntuale;

5.cumunicazione efficace è puntuale;

6.Prezzu cumpetitivu.


Tempu di post: Apr-09-2020