nutizie

Prima ch'ella sia pronta à chjappà in i scaffali, a cinta di imballaggio deve passà una seria di teste rigurose per assicurà chì pò risponde à e richieste di u travagliu per u quale hè statu cuncepitu è ​​mantene una forte presa senza fallu.

Ci sò parechji metudi di prova, ma i metudi di teste maiò sò realizati durante i prucessi di Testing Fisicu è Applicazione di i nastri.

A prova di prestazione di a cinta di imballaggio hè regulata da u Cunsigliu di Nastri Sensibili à a Pressione (PSTC) è a Società Americana di Teste è Materiali (ASTM).Queste urganisazioni stabiliscenu i standard per a prova di qualità per i fabricatori di cinta.

I testi fisici esaminanu e proprietà fisiche di a cinta di scorcia, aderenza è sbucciatura - trè caratteristiche chì sò equilibrati per pruduce nastri di imballaggio di qualità.Alcune di sti testi includenu:

  • Adesione à l'acciaio inox:misura a quantità di forza chì ci vole à caccià a cinta da un sustrato in acciaio inox.Mentre chì a cinta di imballaggio ùn hè micca prubabile di esse usata nantu à l'acciaio inossidabile, a prova di stu materiale aiuta à determinà e proprietà adesive di a cinta nantu à un sustrato consistente.
  • Adesione à Fibreboard:misura a quantità di forza necessaria per caccià a cinta da fiberboard - u materiale chì serà più prubabilmente utilizatu per a so applicazione prevista.
  • Forza di taglio / Putenza di mantene:a misura di a capacità di l'adesivo per resiste à u slippage.Questu hè criticu in l'applicazioni di sigillatura di cartone, postu chì e tabulazioni di a cinta sò sottu forza constante da a memoria in i flaps maiò di u cartone, chì anu una tendenza à vultà in una pusizione verticale.
  • Forza di trazione: a misura di a carica chì u supportu pò trattà finu à u so puntu di ruttura.A cinta hè pruvata per a forza di trazione in a direzzione trasversale è longitudinale, vale à dì in tutta a larghezza di a cinta è in tutta a durata di a cinta, rispettivamente.
  • Allungamentu: u percentualità di stretching incurru finu à u puntu di ruttura di a cinta.Per u megliu rendimentu di a cinta, l'allungamentu è a forza di trazione deve esse equilibrati.Ùn vuleria micca una cinta chì hè troppu elastica, nè una chì ùn si stende micca in tuttu.
  • Spessore: chjamatu ancu u calibre di una cinta, sta misura combina u pesu di u mantellu adesivo cù u grossu di u materiale di supportu di a cinta per dà una misura esatta di u grossu generale di a cinta.I gradi più alti di cinta anu un supportu più grossu è un pesu di mantellu adesivo più pesante per applicazioni pesanti.

A prova di l'applicazione pò varià trà i fabricatori, è pò esse persunalizata per adattà à l'applicazione prevista di diversi tipi di nastri.

In più di e teste per e specificazioni di u produttu, i nastri di imballaggio sò testati per determinà quantu si vanu in transitu.L'Autorità Internaziunale di Transitu Sicuru (ISTA) regula sti tipi di teste, chì spessu includenu teste di caduta, teste di vibrazione chì simulanu u muvimentu di u produttu nantu à un camion, teste di temperatura è umidità per determinà quantu a cinta è u so imballaggio resistanu in spazii incondizionati. , è più.Questu hè estremamente impurtante perchè se a cinta ùn pò micca sopravvive à a catena di fornitura, ùn importa micca quantu averebbe fattu nantu à a linea di imballaggio.

Indipendentemente da u tipu di cinta d'imballaggio chì avete bisognu per a vostra applicazione, pudete esse sicuru chì hè stata messa à a prova per assicurà chì hè in cunfurmità cù e rivendicazioni di qualità di u fabricatore è i normi PSTC / ASTM chì sò sottumessi.


Tempu di post: 16-jun-2023