nutizie

Avete bisognu di parechje pezzi di cinta di imballaggio industriale per sigillà in modu efficace e vostre scatuli cummirciali è cuntenituri per u trasportu?Avete nutatu chì a vostra cinta ùn hè micca veramente attaccata à i materiali chì sò spediti?

 

A cinta di imballaggio industriale chì ùn aderisce micca bè à i materiali di i vostri scatuli è cuntenituri cummirciali pò purtà à una sigillatura insufficiente è à i pacchetti furti.

Per evitari questu, avete probabilmente dumandatu quale tipu di cinta di imballaggio seria megliu per assicurà i pacchetti di a vostra facilità.

Ci hè una larga varietà di diverse nastri di imballaggio.U tipu di cinta chì sceglite d'utilizà in a vostra facilità affettarà quantu hè sicuru u pacchettu è se u vostru cliente riceverà in boni cundizioni o micca.

Senza a cinta ghjusta, rischiate d'avè u cuntenutu di i vostri pacchetti pilfered, spilled contents, è l'aumentu di i costi generale per a vostra attività.

Cosa hè a cinta di imballaggio industriale?

A cinta di imballaggio industriale hè aduprata per sigillà scatuli o cuntenituri per u trasportu.Hè un gradu più altu di i nastri standard in casa.

Senza a cinta di imballaggio industriale ghjustu, pudete sperimentà:

  • Imballaggi impropriamente sigillati
  • Pacchetti furti
  • Cinta di imballaggio sprecata

Queste nastri sò appiicati a manu o cù una macchina di imballaggio, chì applica a cinta meccanicamente.

Chì sò i sfarenti tippi di cinta di imballaggio industriale?

Ci sò parechji tipi di cinta di imballaggio industriale chì sò dispunibili.

I nastri di imballaggio cummerciale più populari sò:

  • Cinta acrilica
  • Tape Hot Melt
  • Cinta industriale di gomma
  • Cinta attivata da l'acqua

A megliu scelta per a vostra facilità serà basatu annantu à:

  • materiale di i vostri scatuli di spedizione o cuntenituri
  • a temperatura esterna quandu a cinta hè appiicata
  • se a cinta hè appiicata a manu o a macchina

Quì sottu, paragunemu e diverse nastri per aiutà à capisce ciò chì puderia esse a megliu opzione per voi.

NASTRO ACRÍLICU PACKAGING

A cinta acrilica hè un novu tipu di cinta industriale, chì recentemente hà fattu ondate in u mercatu.

Stu tipu di cinta usa una cola chimica per aderisce à a scatula, cuntainer, o altre imballaggio.

Tape Grab

Utilizendu a cola chimica, a cinta acrilica dura più di a cinta di fusione calda per afferrarà, ma diventa progressivamente più forte cù u tempu.

Cumpatibilità di a temperatura

E cinta acrilica ùn anu micca un esigenza di temperatura specifica, ma travaglianu megliu in ambienti friddi.

Requisiti di aderenza

Stu tipu di cinta ùn hè micca cumpatibile cù i materiali di imballaggio chì sò ricchi di cuntenutu di cartuni riciclati perchè a cola liquida ùn pò micca penetrà e fibre più brevi è densi.

Se ùn site micca sicuru chì u vostru imballaggio di cartone hà un altu cuntenutu riciclatu, u vostru fornitore di imballaggio deve indicà quale percentuale di u vostru cuntenutu di imballaggio hè riciclatu.

Applicazione di cinta

A cinta acrilica pò esse appiicata a manu o cù una macchina auto-tape.

Quandu s'utilice cù una macchina auto-tape, ci hè una chance chì a cinta acrilica pò lascià un residu.Se truvate un residuu lasciatu, pudete aduprà un pulitore basatu in agrumi per sguassà.

Cumpatibilità di persunalizazione

A cinta acrilica, cum'è l'altri nastri in questa lista, hè facilmente persunalizabile cù i culori, u logò è a marca di a vostra attività.

NASTRO D'IMBALLAGGIO HOT MELT

A cinta di fusione calda hè una opzione di cinta adesiva assai indulgente chì ùn necessita micca assai setup per l'applicazione, facendu sta cinta faciule d'applicà.

Tape Grab

A cinta di fusione calda hà una presa rapida, chì significa chì afferra rapidamente nantu à i materiali di imballaggio.A presa di a cinta diventa più debule cù u tempu, chì face una opzione inefficace per i pacchetti chì saranu in transitu per un tempu.

Cumpatibilità di a temperatura

In ambienti più freti di 45 gradi, l'adesivo nantu à a cinta di fusione calda si indurisce più rapidamente facendu chì a cinta perde a so viscosità.

Quandu s'utilice in temperature freti, pudete sperienze una mancanza di aderenza è apertura prematura di u pacchettu.

Requisiti di aderenza

Stu tipu di cinta hè assai cumpatibile cù un altu cuntenutu di cartuni riciclati, mentri àutri tipi di cinta ùn ponu micca creà un sigillo.

Avè una cinta industriale chì hè cumpatibile cù i materiali riciclati hè d'utile in strutture induve a sustenibilità hè una priorità.

Applicazione di cinta

A cinta hot melt richiede una macchina auto-tape per esse appiicata à l'imballaggio per ottene a temperatura di fusione per l'adesivo.

Cumpatibilità di persunalizazione

A cinta hot melt hè faciule da persunalizà è pò esse persunalizata da u vostru fornitore di imballaggio industriale.

NASTRO D'IMBALLAGGI DI GOMMA

A cinta di gomma hè una opzione di cinta più caru ch'è a cinta acrilica è hot melt.

Tape Grab

A cinta di gomma funziona bè in una varietà di ambienti ambientali.

A cinta di imballaggio di gomma cummerciale hè bona per i pacchetti cù superfici larghe.

Cumpatibilità di a temperatura

Hè cumpatibile per i pacchetti chì venenu in cuntattu cù cundizioni severi cum'è u calore eccessivu, u friddu è l'umidità.Se suspettate chì u vostru pacchettu pò entra in cuntattu cù estremi cum'è l'intemperie, l'acqua salata o i chimichi, a cinta di gomma serà una grande opzione per mantene u vostru pacchettu sigillatu durante u trasportu.

Requisiti adesivi

Ùn ci sò micca esigenze specifiche o avvirtimenti per l'usu cù stu tipu di cinta.

Applicazione di cinta

A cinta di gomma ùn deve esse attivata da l'acqua, u calore, o solventi chimichi, facendu faciule d'applicà.Questa cinta sensible à a pressione usa una pressione ligera per aderisce à e superfici.

Pro-Tip:A cinta sensible à a pressione (PST) hè un tipu di cinta chì usa a pressione per aderisce à i materiali.Sti tipi di tape stick with light pressure (cum'è a pressione da una manu).U ligame rapidu di sta cinta dipende da a quantità di pressione ricevuta.L'usu di PST riduce u tempu di assemblea di l'imballu è furnisce aderenza uniforme in tuttu u pacchettu.

persunalizazione

A cinta di imballaggio di gomma pò esse persunalizata secondu i bisogni di a vostra cumpagnia.

TAPE PACKAGING ACTIVATED ACQUA

A cinta attivata da l'acqua, chjamata ancu WAT, hè u tipu più anticu è più caru di cinta di imballaggio industriale.

U più grande vantaghju di l'usu di a cinta attivata da l'acqua hè chì hè evidenti assai tampered è vi aiuterà à prevene è scoraggià u pilferage di i vostri pacchetti.

Tape Grab

A cinta attivata da l'acqua pò esse rinfurzata chì farà a cinta più forte è più adattata per trattà i pacchetti più pesanti.

Cumpatibilità di a temperatura

Questa cinta ùn deve esse appiicata à a temperatura di congelazione.

Requisiti adesivi

A cinta attivata da l'acqua hà bisognu d'acqua per attivà l'adesivu di a cinta.WAT ùn hè micca attivatu da l'usu di sustanzi chimichi o pressione.

Applicazione di cinta

Stu tipu di cinta di imballaggio industriale richiede una macchina per applicà à i materiali di imballaggio.Se pensate à investisce in WAT, avete ancu bisognu di cumprà o allughjà una macchina di applicazione di cinta.

persunalizazione

A cinta attivata da l'acqua hè facilmente persunalizabile.Stu tipu di cinta pò esse persunalizata cù una formulazione persunalizata, marca è culori, secondu u fornitore di cinta d'imballaggio chì site aduprate.


Tempu di Postu: Nov-08-2023